Hoop ik zekers!quote:Op zondag 9 april 2006 00:47 schreef VirgilReality het volgende:
Silent HillAlthans ik hoop dat ie goed wordt.
Resident Evil 1..... was redelijk als film, maar had niets van het spel zelf.quote:Op zondag 9 april 2006 16:34 schreef VirgilReality het volgende:
Inderdaad ik ben benieuwd of het gevenaard word. Dit had ik ook met resident evil en dat was me een teleurstelling.
hellraiser 1tm7....... 1 en 2 zijn leuk daarna houdt het toch een beetje opquote:Op maandag 10 april 2006 11:47 schreef metalheadBOC het volgende:
Le Noti Del Terrore oftewel Zombie 3
Quella villa accanto al cimitero Oftewel House by the Cemeteryzoiezo iedere Fulci film rockt
veel gore overgesynchroniseerde stemmen die helemaal nergens op slaan verhaal... uhh geen verhaal
oftwel garand voor avondje humor
anders is er nog altijd de Evil Dead Triologie, Saw 1&2, Texas Chainsaw Massacre (uit 1974), House of 1000 corpses en het vervolg The Devil's Rejects, Hellraiser 1tm7
en Japanners zijn ook erg goed in het horror genre zie;
The Eye 1&2
Ju-On The grude 1&2 en Ju-On The Curse
Ring deeltje 1tm 5
oftewel genoeg opties![]()
de oude versie zeker jaquote:Op maandag 10 april 2006 11:50 schreef Killaht het volgende:
Dawn of the Dead is leuk zkr een goeie.
Het Silent Hill: The movie topicquote:Op zondag 9 april 2006 16:01 schreef jadelovespat het volgende:
[..]
Hoop ik zekers!
Het spel is THE BOMB, dat kan je echt niet zomaar evenaren in een movie.
wel in de goede volgorde kijken he! 1st Night of the living dead daarna Dawn of the dead en daarna day of the dead en daarna Land of the dead. George Romero zn films zijn altijd goedquote:Op maandag 10 april 2006 11:50 schreef Killaht het volgende:
Dawn of the Dead is leuk zkr een goeie.
eensch..quote:Op zondag 19 maart 2006 13:25 schreef Stallion75 het volgende:
Voor een goede Japanse Horror is de film SHUTTER http://www.imdb.com/title/tt0440803/ voor mij toch wel een topper in zijn genre
Machinist horror???quote:Op maandag 10 april 2006 12:29 schreef BdR het volgende:
[..]
eensch..
ook goeie horror films:
Jacob's Ladder (1990)
Ôdishon (1999) aka Audition
El Maquinista (2004) aka The Machinist
Mwah vind Fulci best leuke films hebben gemaakt (the Beyond, Zombie 2 etc.) maar ben meer een liefhebber van Argento.....quote:Op maandag 10 april 2006 12:32 schreef metalheadBOC het volgende:
Niet echt veel Fulci fans hierHad van Kinky_Queen nog wel wat verw8
het is de comedy horror a la Nightmare on Elmstreet... U-turn was meer actie dan horror...quote:Op maandag 10 april 2006 13:25 schreef PDOA het volgende:
Degene die U-Turn en Army of Darkness schaart onder horror is niet goed bij zijn hoofd.
Army of Darkness is slapstick. En U-Turn is een film van Oliver Stone met Sean Pean, J.Lo en Nick Nolte.quote:Op maandag 10 april 2006 13:26 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
het is de comedy horror a la Nightmare on Elmstreet... U-turn was meer actie dan horror...
edit... is U-turn dezelfde film als Wrong Turn? (die met Eliza Dushku?)
Over nasycnhroniseren gesproken: is er nou al eens een originiele franse versie van [b]Haute Tension[b] op de markt? Ik zag een tijdje terug de amerikaanse na-gelulde versie maar die sleept je af en toe wel behoorlijk uit de film vandaan, en dat was jammer want voor een franse horror was ie best te pruimen (onthoofding mbv piano!quote:Op maandag 10 april 2006 13:21 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
Mwah vind Fulci best leuke films hebben gemaakt (the Beyond, Zombie 2 etc.) maar ben meer een liefhebber van Argento.....al blijf ik moeite hebben met nagesynchroniseerde films... blijf me eraan irriteren dat het dan voor me gevoel niet echt klopt.
Als ik dat zie, krijg ik meteen weer een idee van The grudge en The ring.quote:Op zondag 19 maart 2006 13:25 schreef Stallion75 het volgende:
Voor een goede Japanse Horror is de film SHUTTER http://www.imdb.com/title/tt0440803/ voor mij toch wel een topper in zijn genre![]()
Verhaal is misschien niet zo heel bijzonder maar de schrikmomenten,geluidseffecten en de sfeer zijn wel erg sterk en geven je dat moeilijk kijken gevoel.
[afbeelding]
a young photographer Thun and his girlfriend Jane discover mysterious shadows in their photographs after fleeing the sceen of an accident. As they investigate the phenomenon, they find other photographs contain similar supernatural images, that Thun's best friends are being haunted as well, and Jane discovers that her boyfriend has not told her everything. It soon becomes clear that you can not escape your past.
[afbeelding]
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |